lördag 22 augusti 2009

Märklig känsla



Så jag kom hem vid ett-tiden smög in i sovrummet. Där hänger en brudklänning och jag inser att allt är klart. Det vi jobbat för hela semestern har ägt rum. Jag är nu en gift kvinna som kommit hem efter bröllopsresan. Vi har haft det fantastiskt bra, men det är som den senaste veckan har varit en film jag har tittat på. En mycket bra film, men ändå inte verklig. Fast det är det - och det känns bra.

En liten historia från resan:
Efter att vi besökt Louis Vitton var maken i chock efter att ha sett vad dessa små raringar kostar. När jag sedan såg en förtjusande liten lila sak i ett annat skyltfönster ropade maken: jag köper den åt dig! Aldrig tidigare har väl ett läder åkt fram så snabbt!

Tips till alla kvinnor: visa det sjukt dyra först, allt annat kommer att kännas som en besparing.

Inga kommentarer: